Forum Hemşire'ye Hoş Geldiniz

Hemşire haberleri, alımları, meslek ve diğer bir çok konu içeriğine erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız.

Hemşire Destek ve Bilgi Platformu

Konu aç, Soru sor, Öğren, Tartış, DM at, Kişileri veya Konuları takip et

Hemşire Profil Onay Rozeti Alma

Hemşire olduğunuza dair onay rozetini almak ve kısıtlama olmadan forumumuzdan yararlanmak için lütfen buradaki formu doldurunuz.

Personel Nöbet Hazırlama Sitemiz yayında! Tıklayın 🎭

Daha hızlı nöbet listesi oluşturmak için hazırladığımız sisteme ücretsiz üye olup hemen kullanabilirsiniz. Sorun ve önerileriniz için Forum Hemşire iletişim kısmından bize ulaşınız.

Forum Hemşire'yi İnstagram'da Takip Et!

Forum Hemşire instagram sayfamızı takip edebilirsiniz. 📨

Hemşire Alımı Yozgat Bozok Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım yapılacak

oxygen

Tanınmış Hemşire
Yönetici
FH Uzman
Hemşire
Katılım
28 Mayıs 2021
Mesajlar
395
Çözümler
8
Tepkime puanı
20
Puanları
3
Web sitesi
instagram.com
Yozgat Bozok Üniversitesi Öğretim Üyesi 5 akademik personel alacak. Son başvuru tarihi 20 eylül 2021

Yozgat Bozok Üniversitesi Rektörlüğünden:

Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği, Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesinin ilgili maddeleri ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde belirtilen şartları sağlayanlardan Öğretim Üyesi alınacaktır.

Doktor Öğretim Üyesi kadrosu için adaylar dilekçesinde; başvurduğu anabilim dalını belirtecektir. Varsa hizmet belgesi, yayın listesi, resmi kurumlarca onaylanmış veya e-devletten temin edilmiş öğrenim durumlarını gösterir belgeleri, fotoğraflı özgeçmişini, bilimsel çalışma ve yayımlarını kapsayan 1 (bir) takım dosya ve 3 (üç) adet flash bellek ile başvuru yapacaklardır.

ilanla ilgili tüm bilgilere Üniversitemizin www.bozok.edu.tr adresinden ulaşılabilir.
5_000001.jpg
Başvuru Adresi: Doktor Öğretim Üyesi Kadrosu içinde ilgili birime şahsen veya






posta/kargo ile başvuru yapılacaktır.

Müracaat tarihleri: 06/09/2021-20/09/2021 Pazartesi günü saat 17.00 kadar, *3 (üç) aydan fazla mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak.

AÇIKLAMALAR :

1-Başvurular şahsen veya posta/kargo ile yapılacak olup, posta/kargo ile yapılacak başvurularda Üniversitemize son başvuru tarihinden sonra ulaşan başvurular işleme alınmayacaktır.

2-Adli sicil belgesi

3-Fotoğraf 1 (bir) adet

4-Özgeçmiş ve yayın listesinin son sayfaları hariç tüm sayfaları paraflı, son sayfasında ise ad, soyad, imza ve tarih olacaktır.

5-Adaylar Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesi ekinde yer alan Puanlama tablosunu doldurarak başvuru dosyasına ekleyecektir.

6-Şartları taşımayan veya sonradan şartları taşımadığı tespit edilen adayların ataması yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilecektir. 8106/1-1
 

Forumda daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Tema düzenleyici